“Dichtbij en herkenbaar”

Dynamic People steunt de AVL Foundation, omdat ze letterlijk en figuurlijk dichtbij ons staan”, zegt CEO Jeroen Bunck. “Iedereen kent wel iemand die te maken heeft met kanker én het AVL zit bij ons om de hoek in Amsterdam-West. Het is voor ons dan ook een logische keuze.”

Dynamic People helpt bedrijven efficiënter te werken door ERP (Enterprise Resource Planning) en CRM (Customer Relationship Management) geïntegreerd in één oplossing aan te bieden. “We vinden het belangrijk als bedrijf ook onze maatschappelijke betrokkenheid te tonen”, zegt Jeroen. “Daarom hebben we onze relaties met Kerst laten weten dat we geen wijn of andere cadeaus sturen, maar dat we de waarde ervan als bedrag doneren aan de AVL Foundation. Medewerkers konden een kerstpakket uitkiezen of het bedrag doneren aan een goed doel, waaronder de AVL Foundation. Op deze manier laten we zien dat het niet alleen gaat om geld verdienen en hard werken, maar ook om goed doen voor de maatschappij.”

Tastbaar
Dynamic People koos specifiek voor de AVL Foundation omdat kanker voor velen een herkenbaar onderwerp is. Jeroen: “Kanker raakt helaas heel veel mensen. Dit betekent ook dat heel veel mensen voordeel kunnen hebben van het kankeronderzoek in het AVL. We zijn al twee keer uitgenodigd om te komen kijken in het AVL, maar vanwege corona kon dit helaas niet doorgaan. Wel worden we op de hoogte gehouden. Als je dan hoort dat er een doorbraak is geweest in een onderzoek, maakt dat je bijdrage heel tastbaar. Je donatie komt terecht bij onderzoek dat ergens over gaat. Dat zorgt ook voor trots.”

Comments are closed.