Issues nieuw CRM systeem

CRM staat voor Customer Relationship Management. CRM software wordt gebruikt om de gegevens van onze Vrienden en relaties centraal op te slaan en te gebruiken.

Naast het registreren van uw adresgegevens, houden we in dit systeem bijvoorbeeld bij of u wel of geen post van ons wenst te ontvangen. Ook gebruiken we dit systeem om gegevens bij te werken, bijvoorbeeld als u iets wilt aanpassen in uw donatiebedrag of als u een adreswijziging heeft.

Het overzetten van de gegevens van het oude naar het nieuwe systeem heeft helaas meer voeten in aarde dan verwacht. Wat merkt u hier als Vriend en donateur van de Foundation van?

  • het verwerken van aanpassingen in adres- of betaalgegevens kan langer duren dan normaal;
  • het maken van adresselecties is op dit moment niet mogelijk. Hierdoor ontvangt u eventuele post later dan u van ons gewend bent. Denk hierbij aan een bevestigingsbrief van uw gift of aanmelding, de toezending van de (jaarlijkse) acceptgirokaart of de toezending van onze nieuwsbrief.

Momenteel wordt er hard gewerkt aan een oplossing. Mocht u hierover vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met de Foundation. Dat kan per e-mail via fondsenwerving@nki.nl of telefonisch via 020-512 2856.

Comments are closed.